čtvrtek 29. prosince 2016

Rozcestník


Život ve věži

Články, postřehy a glosy o mém studiu scenáristiky na FAMU. Bude to vtipné, bude to realistické a asi i trochu šílené. 

Láska na síti

Příběhy o tom, jaké to je mít vztah na dálku a prožívat ho především na internetu. Bude to často smutné, ale taky ukázka toho, že pro lásku není důležitá vzdálenost.

Duha mezi smogem

Články, příběhy a postřehy o mém vztahu s nejpěknější ostravskou lesbou a jaké to je, když se konečně sejdeme. Bude to hodně teplé, hodně sladké, ale snad i vtipné.

Stát na hraně

Články o tom, jak se vyrovnávám se svým životem s hraniční poruchou osobnosti. Asi nejintimnější ale zřejmě i nejvtipnější rubrika. Protože jak jinak se vyrovnat s tím, že jste blázen když ne s vtipem?

Cibulák ve víně

Příběhy o mém životě a dospívání umělecky zaměřené homosexuálné orientované gothičky na silně katolickém Slovácku. Taky ale zde budou zážitky z toho, jak jsem tři měsíce pracovala jako redaktorka místního deníku a konečně jsem pochopila kouzlo Slovácka. 

Perem zeď prorazíš

V této rubrice bude skoro všechno, co mi projde hlavou. Hlavně moje názory na umění, na politiku, na život. Nebo různé vtipnosti, které se mi staly. Protože snad jednoho dne tím perem zeď prorazím.

Žádné komentáře:

Okomentovat