neděle 1. ledna 2017

20 zajímavých faktů o mně

Stejně jako jsem napsala 20 zajímavých faktů o své přítelkyni, rozhodla jsem se napsat dvacet zajímavých faktů i o sobě, protože se nudím, nechce se mi psát závažnější téma a je to můj blog, tak co.

1. Vím hodně zajímavých faktů o pandách. Hodně.

2. Ráda koukám na kriminalistické dokumenty. Pevně věřím, že mám v sobě potenciál se stát geniálním vyšetřovatelem nebo zločincem.

3. Mám hodně ráda přehnaně roztomilé věci. Jako...opravdu...přehnaně.

4. Osmdesát pět procent mého oblečení je černého.

5. Všichni moji spolubydlící jsou gayové. 

6. Nosím boty na podpatku každý den. Ano, bolí to. Ano, zničí mi to nohy. Proč to dělám? Nevím.

7. Můj největší cestovatelský sen je Čína, protože ve dvanácti jsem se zamilovala do staré čínské ságy, kterou jsem vyhrabala u nás v knihovně, přečetla všechny čtyři extrémně tlusté díly a od té doby toužím do Číny jet.

8. Miluji obskurní reality show. Čím úchylnější s větším drama a divnějšími lidmi, tím lepší. 

9. Hrozně ráda vařím a ještě raději peču. Mám ráda komplikovaná jídla, co mi zaberou hodně času. Je to pro mě jeden z nejlepších způsobů relaxace. 

10. Bojím se aut. Zásadně přecházím na semaforu na zelenou a po přechodech. Nerada to nazývám fóbií, protože to je iracionální strach, zatímco já si myslím, že můj strach z aut dokazuje, že jsem plně příčetná.

11. Dlouhou dobu jsem sbírala porcelánové panenky.

12. Mám jedny kalhoty a jedny kraťasy. Jinak nosím výhradně šaty a sukně.

13. V pubertě jsem trpěla s astma, ale moje žena a škola ze mě dělají kuřáky, i když vím, že bych neměla.

14. Taky mám alergii na kočky a pobyt u mojí ženy mezi kvantem koček, které se ještě chtějí mazlit, je někdy celkem krutý.

15. Ráda poslouchám k-pop. Jo, je to hrozné. Ale taky super.

16. Moje nejoblíbenější jídla jsou bramborový salát a wafle.

17. Nejdůležitější člen celé naší rodiny je pes.

18. Moje největší hrdinka je Wonder Woman. Jediné, co jí vyčítám je, že opustila svět plný žen a dobrovolně šla do světa "mužů", to nemohla být příčetná.

19. Hrozně bych chtěla být zrzka, ale červená barva mi na vlasech vůbec nedrží.

20. Jako dítěti mě hrozně vadilo, že mi rodiče dali takové obyčejné jméno a chtěla jsem se jmenovat Athéna nebo Tamara. 

Žádné komentáře:

Okomentovat